HÍRHÁTTÉR |
Csaknem minden nap bővülő tartalommal,
rádiós és filmes anyagokkal! |
Pár gondolat a dodekafon zenétől korunk magyar zeneszerzőin át
a Hírháttér-filmek instrumentációiig
2010-07-23. A Föld bolygó modern kori klasszikus zenéjének úttörője, az osztrák grand, Arnold Schönberg a sokak által (alighanem helytelenül) atonalitásnak is nevezett dodekafónia első legfőbb embere, és a maga korában (élt: 1874-1951) alapvetően új hozzáállásával rettentő támadások és gyűlölet célpontjává vált. Schönberg volt ugyanis, aki az addigi emberfaji "hagyományokkal" szakítva kidolgozta és bevezette a dodekafónia (tizenkéthangúság) irányzatát, ahol a félhangok nem értéktelenebbek az emberbe ösztönileg alapból plántált, hagyományos összhangzást képező hangoknál (C, D, E, F, G, A, H, C'). A dodekafónia világáról, de a poli- és a Bartók Béla-féle bitonalitás stb. zenei rendszeréről gyanítható, hogy ezek az Echelon elmetechnológiai eszközök elterjedésével plántáltattak az emberi elmébe, mivel addig évezredeken át látványosan nem értette az Emberi Faj, falsnak, hamisnak vélte, süket és vak volt rá. Így a fajba valószínűleg eredetileg a félhangzásoknak ez a fajta halmazati világa nincsen belekódolva, vagy le volt fedve, el volt reteszelve a tizenkéthangúság értése és zenei élménye. Nyilvánvaló, hogy a tizenkéthangúságot egyetlen elektromágneses stb. flash-re az egész Emberiség felfogóképességében át lehet alakítani 24-, 48-, 96-, 192- stb. -hangúságra, ahol a faji felfogóképesség már nem csak a félhangok értelmezésére és zenei élményként való realizálására, hanem a fél hangok akármekkora - újszerű kifejezéssel - osztványának, osztatának egymás utáni és egymásra rendezése is teljes zenei élményt nyújt. Gyanítható, hogy az ISTEN és halhatatlan, extrém intelligens és lelki kolorizált angyalai ennél sokkal nagyobb felbontásban Értik a zenét, és azon instrumentációhalmozást (az instrumentáció a hangszerelést jelenti), ahol a hangszerek mennyisége miatt az emberi elme amúgy már nem képes felfogni a zenét, éppilyen felfogással értik, tudják, értelmezik. Tovább lépve: az ISTEN Zenei Világát elgondolhatjuk a tökéletesség felé haladva akként, hogy amiként az elektromágneses hullámok frekvenciája a végtelen mennyiségbe (változatosságba) nyúlik, úgy egy-egy frekvencia egy-egy hangként alkalmazható az entitás elméjében; így nem csak zenei hangokból kapunk millió a milliomodik hatványokat, hanem a zenekar hangszereinek mennyisége tekintetében is. Akik pedig az ISTENTŐL bárhol a Valóságban Kapnak rá tudást, magának az energiával halmozott Univerzumnak egy-egy négyzetmilliméterén minden irányból átszáguldó energiakvantumok és frekvenciáik, a részecskék kvantumos paraméterei halmazának összhangzását is, az irány és a sebesség stb. hangszerelésével egyben egy-egy hatalmas zenekar csodálatos, monumentális összhangzataként élhetik meg. Az elektromágneses hullámok alkalmazásával a földi fajok zenei képességei is a csillagokba nyúlnak, melynek arzenáljába csak kevesek kapnak némi betekintést. De az ISTEN Őrizzen Meg mindenkit attól, hogy emiatt ne a Jézus Krisztushoz forduljon Tanácsért, és ne a TEREMTŐNEK adjon dicsőséget! Mert a kegyvesztésre Tervezettek - örök szenvedésükre - nem a MINDENHATÓT, hanem Az Ő ellenségét, a titokzatos Nagy Babilont, tehát az Illuminati Háttérhatalmat imádták és fogják imádni emiatt (is)!
Az osztrák Arnold Schönberg - aki kezdettől nagy hatással volt rám - tanítványa, a sokak által formalizmussal vádolt (de kérdem, akkor mi a hagyományos zenei hallás, ha nem a formalizmus roppant radikális formája!) Alban Berg Op.1-es Szonátáját talán tizenévesen vagy húsz éves koromban hallottam először; rendkívüli hatással volt rám. A "Társalgás a szélsőjobbról (KLIKK!)" című Média Talking-unkban, melyet Varga Szibilla Anna Echelon-leleplező és médiaalapító-főszerkesztővel rögzítettünk, aláfestő zenének Vajda János Zongoraszonátája került kiválasztásra. Ez a Zongoraszonáta (is) nagyon kiváló darab, számos helyen és módon alkalmazható a szórakoztató zenehallgatástól a társalgó műsorokon és anyagokon át a filmzenéig bezárólag. Vajda János e darabja emlékeztet Berg Szonátájára, többek közt azzal a különbséggel is, hogy Vajda János műve - a zenei élményt illetően - már sokkal gazdagabb, kolorizáltabb és kifinomultabb, és amit eddig e kategóriában valaha hallottam, talán a leginkább nyújtja a legpozitívabb összhatást. Mivel a magyar közélet mind a gyurcsányi, sortüzes népi barmi, mind az ugyanolyan eredetű szélsőjobb és nácik vonatkozásában tökéletesen igénytelen és analfabéta minden kultúrára, művészetre, tudásra, igazságra, meg persze mindenféle erkölcsre is, így természetes, hogy amikből valódi klasszikusokat és világsikereket lehetne felmutatni, azt meg sem hallják, észre sem veszik, próbálják elrejteni, továbbá kimondottan elfojtani, eltörölni, megsemmisíteni, hiszen fajuk utolsóbb az állatoknál, és feltétlenül kiirtásra és örök kárhozatra, az ISTEN és az Ő Eleve Elrendelt választottai dicsőségére készültek. Vannak tehát olyan műremekek - és szép számmal -, amelyek alkalmasak lennének a nemzet kiemelkedő, mindenki számára ismert művekként való köztudatba bocsátására, de ezzel szemben minden bal- és jobboldalinak nevezett komplett pártidióta és háttérhatalmi népbarom szembe ment. A legtöbbje úgy, hogy azt sem tudta, mit csinál, csak tengődött, mint az állat, hiszen sosem volt több annál sem szellemben, sem értelemben, sem stratégiában, sem erkölcsben. Disznók nem gyöngyöket, hanem moslékot szeretnek. Ez mind a gyurcsányi sortüzes pártrokkantak, mind a kuruc in fos-féle álnemzeti, antiszociális pártpszichopaták esetében örök időkre bizonyítva manifesztálódott. Rendkívül kiváló, jelképekké emelhető darabokat a HÍRHÁTTÉR mostanában készült filmjeiben is prezentáltunk. Így Vajda János Zongoraszonátája mellett pl. a szinte senki által nem ismert erdélyi, kolozsvári születésű Viski János (1906-1961), akinek "Enigma" című műve (KLIKK!), vagy pl. Doráti Antal (élt: 1906-1988) II. szimfóniája került felhasználásra. [Nézze meg a HÍRHÁTTÉR TV műsorát (KLIKK!) vagy hallgassa meg a Hírháttér Rádió legutóbbi anyagát (KLIKK!)!] Ezen zenedarabok és sok-sok további mű mind alkalmasak lennének olyasféle kultiválásra, ahogy a szocialista érában a TV Híradó 2. kiadásában Schumann II. szimfóniájának páratlan és példátlanul sajátos és különleges 2. tételét hallhattuk (nem véletlenül, de erről a terjedelem miatt nem itt). Ilyen alkalmakkor - ha valamit kultiválunk - mindig tudatosítani kell feliratokkal stb., hogy éppen mit lát vagy hall a néző, a hallgató, az olvasó. Mivel a nép ostoba, primitív, nyomorult, túlélésre alkalmatlan állat, így a népnevelésnek ezer és ezer formájára és tudatos szervezésére van szükség. Láthattuk, hogy amint a Kádár-rendszerből a lakosságot - mint fogyóeszköz vágóbarmokat - a másik tömegpusztító rendszerbe, a PÁRT kapitalizmusába lökték, amelynek már sokkal kevésbé volt a koncepciója, hogy valamit adjon, hanem hogy szinte mindent, ami műveltség, kultúra, lexikális tudás, elvegyen, a nép elbutult, lealjasult, és egyre inkább azzá vált, amiképpen a legnagyobb filozófusok és a nép által idolozott tömeggyilkos bálványok minden időben minősítették a népet, mint masszát: ostoba, felelőtlen, tudatlan, csordában vezérelt, csordaként és vadállatként hörgő öngyilkos és tömeggyilkos, gyurcsányi sortüzes és jobbikos elektrosokkos vigyoridióta (KLIKK!) vágódisznó hordává. A 1959-ben, Győrben született keresztyén zeneszerző és zenetanár Reményi Attila kiváló és egyedülálló I. Kantátáját meghallván jó páran kerestek, hogyan férhetnének hozzá a darabhoz, mert nagyon nagy hatással volt rájuk. Keresztyének, civilek és zeneiskolai hallgatók egyaránt megkerestek. A darab a HÍRHÁTTÉR-en először Tánczos Krisztina filmjében, a "Jövendőbeli lakhelyünk - A Kaputól a Csillagokig (KLIKK!)" című prédikációs filmben kísérőzene, mely film nagy sikerű lett, és - minthogy Echelon-tanúink védelme érdekében közvetlenül nehezen elérhetők - azóta is a rendező, Molnár F. Árpád megkereséséhez szolgáltatja az indokot határon belül és kívül, a világ minden részéből. A darabban Tánczos Krisztina saját prédikációja, beszéde hangzik el, amely mind beszédtémáitól, mind személyiségétől eltérő tartalmú, tehát külön is látványosan Hatalmi eredetű forrásokból halmozott. Ezt egészítik ki a film alatt olvasható, a Molnár F. Árpád által átadott, jelentős részben közvetlen Kijelentésekből kontinuális feliratozások. Tánczos Krisztina a körmendi Tánczos Gábor (KLIKK!) és a mostani Orbán-kormány honvédelmi és katonai titkosszolgálati miniszterének, Hende Csabának a rokona, és a Föld bolygó egyik legfontosabb Echelon-tanúja. A gerinctelen Orbán Viktor a Molnár F. Árpád (KLIKK!) és keresztyén, valamint emberjogvédő és Echelon-tanú testvérei összes tényfeltáró, emberjogvédő és életvédő tevékenységének extrém radikális ellensége. Tánczos Krisztina is a HÍRHÁTTÉR-Kapun keresztül jutott be, s már előtte is ISTENI jelek kísérték: szőlőszüretkor, a lakásába lépve csapott bele a villám, szó szerint az arany fülbevalóján keresztül cikázva, később pedig előre, és a kék színben megálmodta a Molnár F. Árpáddal való találkozását. (Molnárról jó páran úgy szereztek előzetes tudomást, hogy világító kék szemekkel vagy világító kék ruhában, mint a környezettől elkülönített, különleges üzeneteket hordozó és átadó személyt kapták meg álomban.) Tánczos Krisztina ISTENI háttérhatalmi beviteléről és villámcsapásáról szóló kulcsfontosságú történelmi cikkeiből idézve ajánljuk olvasásra a következő címűeket: "Beszervezésem elő(zmé)nyei (KLIKK!)", továbbá "Villámcsapásom története (KLIKK!)". A Tánczos Krisztina-film zenei aláfestéseként alkalmazásba vett I. Kantáta szerzője, Reményi Attila kapcsán - akiről csak utóbb tudtuk meg, hogy keresztyén - fontos megjegyezni, hogy a film (KLIKK!) debütációja előtt és közben fölöttébb szokatlanul sokat foglalkoztak a gondolataival és a film vonatkozásában az akkor még jövőben született és végső formálás előtt álló lelki beállításaival. Egyértelmű folyamatos lelki jelzések adattak arról is, hogy a Legfőbb Hatalomból (ISTEN és akik arra Terveztettek) külön figyelmet és szeretetet táplálnak iránta, és az ISTENTŐL kezdve külön figyelmet fognak fordítani a lelki alakítására. Mindjárt összeállt a kép, amikor dokumentált visszaigazolást nyert, hogy keresztyén.
Számomra kevésbé megfejtett a szintén kiváló zeneszerző, ezért a kultúrbarbár sortüzes politikai baltól az álnemzeti szélsőjobb elektrosokkos vigyoridióta antikrisztus és JÚDÁSFAJI barmaiig elhallgatott Dubrovay László esete (Budapesten, 1943-ban született), akiről - ezt a kérdést vagy felvetést most is "csupán" Echelon-tanúk és illuminátusok fogják érteni - nem tudom, mi még az oka, hogy annyira figyeltek rá Főhatalmi vonalon már annak idején is. Dubrovay László művészete már tizenéves korom körültől kezdve - amikor először hallottam - elnyerte a tetszésemet, és kezdtem ajánlani zenei idiótáknak is, mint korunk magyarságának egyik fő tehetségét. Jellemző a magyarok flegmaságára és pártista butaságára, hogy Dubrovayról - nemzetközileg elismert szakmai múltja és zsenije ellenére - az Internetes enciklopédiába (Wikipédia) nekem kellett megírni a nevével fémjelzett szócikket, mert addig sem tanítvány, sem a pénzelszívó Orbán-Medgyessy-Gyurcsány-Bajnai-kormány nem volt hajlandó még egy nyavalyás pártökröt sem szerződtetni azzal, hogy alapvető kulturális, reális országpiár tevékenységeket elvégezzen. Jellemző ugyanakkor, hogy ezermilliárdokat vertek el teljesen haszontalan korrupciós fosztogatásokkal, ahol a győztes pályázók azért passzoltak Orbán és Gyurcsány igénytelen bűnözői gerinctelenségükhöz, mert nem értettek semmihez, hanem bűnöző pártokrata pszichopaták voltak, és ha írtak is valami másfél oldalas tanulmányt, amolyan zombor gáboros (KLIKK!) pár millió forint közpénzért, vagy a közpénzen lefizetett orbáni-gyurcsányi bűnbanda soha, senki által el nem olvasott, a médiából összeollózott áltanulmány-könyvet, csak azért tették, mert Orbán és fajtája irányelveinek megfelelően nem az értékteremtés, hanem a lopás, fosztogatás, de a lehető legtöbb kárral sátáni, antikrisztusi irányelve volt a háttérhatalmi motiváció. A magyarok nem értek rá önmaguk pillanatnyi testi igényei és a fasizmus programozott háttérhatalmi-sátáni gyűlölete bűvkörétől a kénköves tóig hatva arra, hogy a világ népeinek és tényfeltáróinak gyűlölete mellett tehetséget és tudást is felmutassanak a magyarságból, ne csak saját kapzsi, továbbá vigyoridióta, vona gábort heil hitlerező elektrosokkos gyilkos népirtó tébolyukat (KLIKK!). Már az elején feltűnt, hogy a HÍRHÁTTÉR jelentős mértékben figyelembe veszi azokat a zenéket, amiket Varga Szibilla Anna, legalább egész Európa legfőbb női tényfeltárója akár filmekhez, akár a HÍRHÁTTÉR MULTIMÉDIA alapító-főszerkesztője, Molnár F. Árpád figyelmébe ajánl. Varga Szibilla Anna - aki egyébként nem csak briliáns, de toronymagasan a legjobb női publicista(!) - azok közé tartozik, akikről már fellépésük elején Kimondatott a Hatalom részéről, hogy az 1989-es magyarországi égi jelenések (KLIKK!) objektumai közül való, és - idézem - "lesz". Az is Kimondatott, mikor már a legfőbb női tényfeltáró lett, hogy az a Hatalom hozta létre, amely maga a "HÍRHÁTTÉR" is, s hogy működése legalább huzamos idejű lesz. Neve megjelölése nélkül már 5, 10, 15 évvel korábban halmozott előjelek tettek tanúságot arról, hogy lesz, kiemelkedővé válik, s hogy működése legalább huzamosabb ideig fog tartani. Evidens, hogy már a Molnár F. Árpádnál annyi jel előzte meg az érkezését, hogy a kisebb titkosszolgálatok is sokkal-sokkal korábban beazonosították, hogy prognosztizált elválasztott, aki majdan Hatalmi Felindíttatásra be fog szállni minden idők legfőbb tényfeltáró Isteni Projectjébe. Számos botrány is kódolásra és előprezentációra került, melyek közül több kimagasló nemzetközi botrány és sokak vesztéhez vezető népi barmi stb. ballépéseket von maga után. Hogy HÍRHÁTTÉR-filmek megzenésítéséhez mi mindenért választották a nácik részéről rendkívüli és ön-, valamint rosszindulatú nemzet- és Földpusztító irigységgel és szinte naponként tetten ért kínlódó, tehetetlen nemi vággyal mustrált Varga Szibilla Annát, nem szeretnék tőlem való felsorolással élni, inkább most csak egyet jegyeznék meg: az ISTEN és az Illuminati egyaránt nagyon mélyen strukturált a jelképek iránt. Nem csak a Kozmosz Történelmét formálta mindig, de a Háttérhatalom döntéseit meghatározóan(!) formálja a jelképrendszer és a jelképi kultusz; a Háttérhatalom esetében ez önmagában is öngyilkos végzetes erővel van jelen. Varga Szibilla Anna tényfeltáró különböző adottságainál fogva puszta jelenlétével is erőteljesen zenésíti, instrumentálja az ébredező, helyesebben másik irányított álomba zuhanó (vetett) lakosság mentalitását, érzelmi és ösztönvilágát. Itt tehát a mindenkire jelentős hatást gyakorolt Varga Szibilla által átadásra került zeneszámok már jelképei (is) annak a lelki megzenésítési folyamatnak, amely által a nép ismeretekből eddig kivetett tömegei életét és sorsát döntően formálja az, Varga Szibilla mit tesz, miként viselkedik és mit, hogyan tényfeltár. Ez maga a zene, ami a lelkük mélyéig hatol. Fontos megjegyezni, hogy az elvakult, primitív barmi és hazaáruló, Földromboló népi irigység és pusztító szándékú rosszindulat az MSZP és a Fidesz kormány polgári és katonai titkosszolgálataiból, valamint az ugyanilyen ostoba és ösztönállati Jobbik heil hitlerező sajtós híveitől, vágódisznóitól eredtek, míg a kifejezett gratulációk az állami fasizmus és a népi barmi nácizmus primitív és állati sötétségétől mentes személyeit 100%-ban meghatározták! Tehát akik nem a Fidesz és az MSZP hivatalos férgei, és nem vona gábor agymentes jobbikozó és hitlerező marhái közül voltak, mindannyian nagy örömmel fogadták Varga Szibilla Anna filmes megjelenéseit.
Egyébként a klasszikus zenét játszó rádióadók közül Magyarországon évtizedek óta abszolút egyeduralmi Bartók Rádió (MR3) az utóbbi esztendőkben jelentősen fejlődött. A korábbi kapitalista gyakorlattal ellentétben műsorstruktúrája kifejezetten oktató jellegű, a zeneszerzők és zenei irányzatok tekintetében pedig szintén kiválóra minősíthető széles spektrumot ölel fel. A Bartók Rádió hallgatói talán leggyakrabban Bánkövi Gyula nevével találkozhatnak, aki - a Bartók Rádió szerkesztője, maga is zeneszerző - már a megfelelő háttérrel rendelkezik ahhoz, hogy a zenei válogatásokat kiváló minősítéssel végezze. Bánkövi Gyula tevékenységében már nem érzékelhető az a roppant politikai befolyásoltság, butaság és elképesztő maradi szemlélet, amely a komolyzene egyetlen magyar nyelvű rádióját 1990 előtt és után úgy uralta le, hogy sem lexikálisan nem képezte a hallgatókat, sem zenei választékot nem kínált. A PÁRT ugyanazt a néhány zeneszerzőt, és ugyanazokat a rogyásig hallgatott darabokat játszotta; azokat, amelyek a PÁRT pillanatnyi politikai irányelveinek és közvetlen utasításainak megfeleltek.
A magyar nép és a Jobbik, valamint pártidióta sajtóvágódisznóik persze mindebből semmit nem vettek észre, hiszen mindig a PÁRTTAL és a fajgyűlölettel, valamint minden tudomány és tudás, becsület és erkölcs mérhetetlen utálatával voltak elfoglalva. Egy náci pártféreg mindig buta, ostoba, saját mocskát tajtékzó állat, így éppen úgy gyűlölet tárgya számára, amikor meghallja, hogy a Molnár F. Árpádot annak idején a zenetanárok és a szimfonikus zenekarok művészei a komolyzenét illetően (is) két lábon járó lexikonnak nevezték, ahogy gyűlölet tárgya a kuruc in fos ostoba, pontagyú, beszűkült állati elmében, hogy a Zsidó Nők Nemzeti Tanácsának elnöke, Valerie B. Wolf asszony (KLIKK!) már évtizedekkel ezelőtt százával gyűjtött össze az elmeprogramozásokról tanúskodó Echelon-tanúkat, ezzel érkezésünkig többet téve az Emberiségért, mint az összes magyar az egész addigi Világtörténelem során (azért csak érkezésünkig, mert mi sokkal többet mondtunk el és fogunk tenni(!), elkészült ez előre(!)), és ahogy gyűlölet tárgya, hogy a véleményformálás nemzetközileg kiemelkedő és bolygószerte ismert alakja, a ma Ausztriában élő volt kancellári tanácsadó, az osztrák média meghatározó újságírója, Paul Lendvai a magyarországi stb. Echelon-tanúk pártfogásával több bölcsességről és stratégiai képességről tett tanúbizonyságot, mint közel 10 millió hibbant, vérgőzös pszichopata magyar együttvéve. A magyarok ilyen esetekben nem azt látják, miben maradtak le, és mit kell behozniuk az általuk gyűlölt nemzetek, személyek, tudományok, művészetek, erkölcsök, tolerancia, humanitás stb. terén, hanem egyszerűen gyűlölnek mindent, ami primitív, öngyilkos, öncsonkító, önpusztító kuruc in fos vona gáborista sokkos gyilkos és vigyoridióta mélymagyar pontagyuknál akár egy szikrányit is felsőbbrendű!
A magyar nép álbalról sortüzes, álnemzeti szélsőjobbról pedig elektrosokkos, barbár, vigyoridióta és agyalágyult színvonalára csak egy további részletpélda: az osztatlan magyar fajú butaság és barbárság manifesztálódik robbanásszerűen Ligeti György "Requiem" és "Lux Aeterna" műve HÍRHÁTTÉR általi felhasználásakor is! Egy 2010. május 12-én írott levelem végét idézve zárnám e cikket: De egy titkot elárulok: Előre Elkészült Programok szerint. ISTEN Áldásával a Jézus Krisztus Nevében (Molnár F. Árpád: Budapest, 2010.07.22.) HÍRHÁTTÉR MULTIMÉDIA
A Háttérhatalom léte és
technológiái, valamint az Emberiség helyzetének megértéséhez a Hírháttér kapcsolódó
alapirodalmából:
HÍRHÁTTÉR
- A babilonisták gyűlölt ellensége
HÍRHÁTTÉR
- Átadja a titkokat 2008-12-26. -
Beszervezésem elő(zmé)nyei
2009-01-15.
-
HÍRHÁTTÉR TV:
A Háttérhatalom Neve: A
Titokzatos Nagy Babilon - A
Jelenések Könyve Elkezdődött HÍRHÁTTÉR
- Ahol a jövő életre kelt
2009-05-14.
-
HÍRHÁTTÉR TV:
Bevezetés a Világ
titkaiba
2009-05-20.
-
Nemzetbiztonsági csúcsbotrányok,
Emberiség elleni terroristák - Kulisszatitkok
Orbán
Viktornak való ajánlás helyett: 2009-05-23. -
A Cégen belülről: Az NBH és a
hajdani Orbán-kormány soha, sehol, senki által nem publikált
titkosszolgálati módszereiből és eszközeiből
ALAPMŰ!
: 2009-06-21. -
Elmeprogramozás, teljes
kontroll: háttérhatalmi, katonai stb. titkosszolgálati Echelon-áldozatok az egész bolygón HÍRHÁTTÉR
- A legfőbb út a valóságba
2009-08-19. - 2010-03-12. -
HÍRHÁTTÉR TV: Egy zsidó Echelon-tanú vagy 10 millió magyar -
Valerie B. Wolf, mi és a Háttérhatalom
2010-03-17. -
HÍRHÁTTÉR TV: Illuminátusoknak programozták - Henry Kissinger,
Brice Taylor és a millió dolláros bébik
2010-03-31.
-
HÍRHÁTTÉR TV: Echelon-tanúk és
Világkormány (Istenekké az ördögök között)
2010-04-04.
HÍRHÁTTÉR TV: Programozott katonák
(Andy Pero és a
Montauk-fiúk) 2010-04-15.
HÍRHÁTTÉR TV:
Szexrabszolga, titkos ügynök (A programozott Candy Jones és e
rejtett világból) 2010-05-18.
-
HÍRHÁTTÉR TV:
Alapok és nanorobotok
|
Kapcsolat: |